Veckans uppdateringar, vecka 18

Nytt championat i Valedale!

2013-05-01 10:00:00


Hejsan!
Ett nytt roligt championat har öppnat i Valedale!

Nytt championat:
- Ännu ett roligt championat har öppnats på Jorvik! Denna gången är det Valedales tur att hålla i den utmanande tävlingen!

Valedales roliga championat!
Valedales roliga championat!

Nya kläder:
-Nya kläder finns nu i druid-shoppen och i Star-shoppen i Valedale! 

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
 
MINA TANKAR: 
Jaaa, är det bara jag som börjar tycka att det är lite för många championat nu? Den här spänningen om att vinna o kämpa har nästan börjat bli till lite stress i hopp om att hinna med alla :/ Och så ska man enligt mig inte tolka ett championat... Men det är säkert superkul med championatet i Valedale och ett fint designat pris om man ska tolka det posetivt, men det börjar bli svårt :( 
Men nu till det andra: Det här var ju inte en så stor uppdatering och under mina förväntningar, men man får väl se det på den ljusa sidan och hoppas på fina kläder och ett roligare championat än FGC(som är ett jättekul championat) med fina designer på medaljerna så ses vi sen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback