Åsikter om 2 karaktärer

 
Jag tänkte att jag följer strömmen lite och tänker skriva lite om min favvorit karaktär och den karaktären som jag inte gillar alls!
 
 
 

Jag tänker börja med karaktären jag verkligen, verkligen älskar. Och då måste det såklart bli Herman!
 
 
 
Jag har spelat många av Starsine Legacy och där får man uppleva Herman på ett lite annat sätt än här, man får komma lite närmare honom och verkligen se den där sidan av honom som alla bara skulle dö förr att få. 
Men nu på Star Stable blev jag lite besviken faktiskt, man fick inte lära känna honom och han är alldeles för upptagen och stressad för att man ska ha chansen att lära känna den Herman jag känner...
 
 
 
 
 
Nu till en karaktär som jag verkligen inte gillar... James...
 
 
 
 
Alltså han verkade snäll när man först träffade honom. Men när man sedan lärde känna honom riktigt så såg jag jag vem har verkligen var. 
Det jag gillar minst med honom är att han är så fruktansvärt lat och självisk. Han orkar inte göra någonting, istället ska alla andra springa runt på halva ön medan han stannar där och spelar datorspel eller har ont i magen. Rent ut sagt så tycker jag han är en riktig skitunge!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback