Fel att sälja sin medalj?

 
Som ni nog kan läsa på rukriken så hade jag tänkt ta upp det där med att sälja sin medalj lite. Är det fel? 
 

Om jag då ska komma här och säga min åsikt så måste jag säga att jag inte ser något direkt fel i detta. Sjävlklart så kan ju folk kanske tycka att det är helt fel med detta, då för att det är vissa personer som väldigt gärna skulle vilja ha en medalj men alla andra hinner före, men de som redan har enormt många bara skaffar medalj för att sedan bara sälja de. Det är alltså det folk folk har emot, hoppas ni förstår. ;)
 
Hur som helst! Jag tycker absolut inte det finns något fel i detta, jag menar, personen som har tjänat rosetten "äger" rosetten och har där med rätt att göra vad h*n vill med den. Dock tycker jag inte folk har rätt till att kritisera hur h*n använder den. För om personen då har väldigt många av just den medaljen så är det ju inte direkt nödvändigt att ha kvar den, tvärt om så tar det bara sjukt mycket plats. Och samtidigt kan man ju inte hindra folk från att köra championat. Man kan inte heller hindra folk från att vara duktiga från det ;)
 
 
Förlåt om det blev lite långt och rörigt, men hoppas ni förstod lite hur jag menade i alla fall :) <3
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback