Höst-outfiter

 
 
Nu känner man verkligen att det är riktig höst. Och igår när jag var ute och tog en liten tur med Emil så kände jag riktigt hur fruktansvärt kallt det var. Mina ridvantar räckte inte och när jag kom in gjorde det riktigt ont i fingrarana. Även Emil kände av detta och när han andades kom det flera gråa, tjocka moln ur näsborrarna på honom.
 
Så efter den dagen bestämde jag mig för att ta fram lådan med vinterkläder och skaffa någon liten fin look för mig och mina hästar! 
 
 
 
 

Moonmagic 

 
 
 
 
 
 
 

Embersoul 

 
 
 
 
 
 
Jag behöll looken som jag har på Starblood då jag känner att den räcker än så länge, men när vintern kommer så kanske det kommer lite förändring ;) Men hur som helst så lägger jag in en liten bild på hans look också ;)
 
 
 
 

Starblood

 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback