Mycket att göra

Jag tror inte ni vet detta men under de två senaste dagarna har jag fått handksas med denna jäkla febern. Och jag har också haft så fruktansvärt fullt upp då jag ska skriva en liten text om drottning Kristina(levde runt 1600 talet) plus en om Erik XIV. Och som om inte det var nog har jag också haft 6 sidor matte att göra. So well, jag har haft lite fullt upp vilket har gjort så att jag sedan kännt mig lite stressad och inte haft tid att blogga. 
 
MEN ÖVER TILL FEBERN IGEN! 
Jag var en idiot och glömde att ta hem dessa papper och böcker så har inte kunnat jobba hemma. Så jag kommer troligen att behöva göra lite i helgen så jag varnar lite för bloggtorka då, bara så att ni vet det:)
 
 
arkivbild
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback