Så långt borta...

 
 
Något som jag verklligen avskyr med Skördebygden är att det är så fruktansvärt långt borta! Om man är i Skördebygden så håller man oftast till där i Jarlaheims trakter för att där finns i stort sätt allt. Alla uppdrag, alla affärer, fin terräng, stor ridbana, hus och stall men framför allt, nästan alla är där. Och det är inte jättekul att springa runt själv i Silverglade ju..?
Det är ju såklart ett jättefint ställe och jag njuter verkligen varje sekund av att bo här. Men det finns ett litet hinder: Sprickorna, jag är inte klar med de än(döm inte mig nu, jag är långsam, jag vet ._.) och jag gör de väldigt sällan nu för tiden, och det är just för att det är så långt borta!
 
 
Och det skulle ju vara sjukt bra om man nu kan ta transporter tänkte jag och tog för givet att det skulle gå att transportera sig till Silverglade men nej, det gick inte! Och jag måste säga att jag blev rätt besviken på det...
Men, men! En vacker dag har vi säkert en bra lösning på detta! ;)
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback