Övergivet

Jag tror inte det är så många som tänker på det, men jag gör det ganska ofta. När ska de egentligen öppna galoppbanan?
 

När jag för första gången skulle köras så sa Baronessan något om att den skulle öppnas inom snar framtid(var ett tag sedan så kommer inte säkert ihåg) men det har inte hänt ett skit med banan ju! 
Däremot ska de öppna en ny del av Jorvik om bara några veckor, de spammar oss med uppdrag som egentligen inte har någon större betydelse för historian på Starstable men de kan inte tänka sig att börja starta upp något som de lovat för något år sedan :)
 
Det kan ju såklart vara så att de tänkt sig att detta ska vara så, men då tycker jag inte det är okej att de säger att de ska starta upp den. Jag skulle väldigt gärna vilja se en galoppbana inom snart!
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback