Dålig uppdate - Viktigt

 
 
 
 
 
Som ni troligen har märkt har bloggen inte riktigt varit helt på topp... Detta bror dels på att bloggideérna i mitt huvud inte riktigt snurrar på som vanligt. Men dels också på att jag tappat spel-lusten! Vet inte varför, men innan när jag kom hem från skolan gick jag och startade datorn, bloggade, tog hand om hästarna osv. Men nu känns datorn inte lika frästande och jag känner därför att jag kommer ta en liten pause, från spelet inklusive bloggningen. 
Men jag kommer såklart att komma tillbaka inom snar framtid, men just nu? Nejtack :) 
Jag kommer att börja med att pausa i en vecka. Sedan får vi se om det blir mer, men vem vet, jag kanske inte kan hantera detta faktum att jag inte kommer att blogga och börja redan om några dagar?
 
 
Sedan så vill jag också tacka alla er som stannat och läst även i stunder som dessa, betyder jätte mycket! Hoppas ni gillar det jag gör här♥ Ni betyder jättemycket för mig och jag hoppas verkligen ni kommer tillbaka när bloggningen startar igen :)
 
 
Arkivbild
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback