Emil ska plåtas!

Jag har inte berättat det här för er innan...
 
...Men för ett tag sedan så ringde James hem till mig och ville väldigt gärna fotografera Emil, en del foton planerade han att sätta in i ett nytt reklamblad för Fortpinta men också för Jorvik,  men jag fick självklart också ta del av fotona på min vackra lilla snöboll♥
Så idag var det dags! Jag gick upp vid sju för att ta ut Emil och även hinna med att Mata och rykta honom osv.  Han är en riktig liten sömntuta men kände på sig att det var något spännande på gång och var lite extra pigg idag!
 
 
Jag mötte sedan James vid Vingården, han hade redan planerat var han skulle fotas och hur. Vi skulle börja med några foton vid Southsilvervattnet. Han tyckte det var en så fin plats, den blåa himlen speglas mot det blåa vattnet, underbart!♥
 
Jag tog honom ner till vattnet där James väntade med all utrustning. Vi tog därefter ungefär tio bilder, jag och James valde ut tre stycken som blev perfekt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Han ville sedan ta bilder på en mer spännande plats, en plats som skulle få Emil att likna en Gud samtidigt som det kunde locka dit folk i reklambladet. Och då var den hemliga cirklen en perfekt plats! Fripp var först lite misstänksam över att vi skulle vara där och fota, men gick sedan med på att vi skulle få ta fem foton där och sedan gå.
Vi gjorde såklart det och James, som inte förut hade varit där, var riktigt fascinerad. Han tog bilderna med omsorg och vi valde sedan ut tre stycken som förra gången!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev själv riktigt solt över Emil, han var riktigt duktig och var som född till att bli modell, James sa även att han gärna kom förbi lite då och då och tog lite bilder eller att jag helt enkelt fick låna kameran själv och fota! 
 
Vi red sedan hem och Emil var ganska trött, det hade varit fullt med intryck och nya platser, kameror och märkliga ljud. Han ställde sig i sin spillta och bara hängde ner huvudet. Efter sådär fem minuter lade han sig ner och vilade lite, min fina lilla snöboll♥
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback