Jag är en långsam apa...

Som ni kanske har märkt är jag inte den personen som är först med alla uppdrag, blir först klar med levlingen på mina hästar eller liknanade. Men det är bara sån jag är! Andra är mer perfekt snabba och är i tid med allt, andra är helt medium, inte för långsamma inte för snabba, lagom. Sedan så kommer vi till mig. Jag är en liten långsam trög apa! Men det står jag för! Jag ber om ursäkt om jag inte är en snabb person som lägger upp uppdragen en dag för sent, inte levlat klart hästen jag köpte nästan först. Men jag är en sådan som gärna tar dagen som den kommer, och något jag verkligen hatar är att sitta dagen före och planera vilka uppdrag jag ska göra dagen efter! Förstår liksom inte hur folk kan vara så fantastiska och ha orken att springa runt över hela Jorvik och göra blåa eller levla, hur!? Beundrar er verkligen samtidigt som jag står för den jag är och känner inga större behov av att behöve ändra min personlighet för att vara först med att ha levlat klart min häst osv.
 
Som sagt så är detta den jag är, vill gärna inte ändra på det♥
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback