Världens största!

Satt och läste lite tining idag då jag såg ett korsord, om man löste lösenordet kunde man vinna en månads Starrider! Har alrdig någsin sätt att Starstable har medverkat i en tidning på ett sådan sett! 
 
Blev lite dåliga bilder heheh, var mörkt när jag tog de så var tvungen att göra de ljusare :)
 
 
 
 
För att göra det lite lättare för er skriver jag ned vad det står här:
 
Hästspelet "Starstable" är världens största data och rollspel om hästar. Julia(som tidningen heter) lottar ut tio månadsmedlemskap så att du blir en fullfärdig "Star Rider" på www.starstable.com/se. Kryssa rätt för att vara med och tävla!
 

Jag visste såklart att Starstable var stort, men visste vaktiskt inte att det var såhär stort! Alltså världens största data och rollspel om hästar! Tyckte detta var riktigt häftigt och blev även ganska stolt att jag är en av alla tusentals spelare♥
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback