Lost~

 
Jag har bestämt mig för att ta en liten pause från både bloggen och spelandet. Jag har nästan helt tappat lusten med spelandet och jag vill gärna inte spela bara för att hålla bloggen uppe. Jag vet inte hur länge men jag tänker mig en till två veckor. 
 
Jag är ledsen att det blev såhär men som sagt så tänker jag inte spendera timmar framför datorn bara för att hålla bloggens läsare uppe. 
 
Dock kommer jag nog troligen att kika in på Star Stable och spela, när jag känner för det. Det blir dock bara när det tex vi fått nya uppdrag osv. Men detta kommer inte att bli särskilt ofta så som det ser ut nu.
 
 
Men håll utkik på bloggen fram emot Fredagen så kanske jag kommit tillbaka, tack och hejdå så länge♥
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback