"Moon-feber"

 
Jag har börjat rida Moon nu jättemycket på senare tid. Jag rider nästan inte alls varken Starblood eller Emil. Jag vet inte varför för jag har haft honom så länge att det börjar bli lite som min starthäst(men han kan såklart aldrig ersätta Starblood hahah). Tycker bara det är väldigt mysigt att rida honom och han har blivit ganska mycket lättare att rida nu. Han är fortfarande samma pigga Moon men är ändå mycket lättare att rida, om ni fattar hahah?
 
 
 
Jag har börjat tycka han är så otroligt vacker(inte för att skryta men..) och mitt band till honom har verkligen blivit starkare. Jag skulle aldrig någonsin få för mig att sälja honom, inte för en sekund♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback