Topp 5 - Jarlaheim

 
 
1. Det bästa med Jarlaheim måste jag säga är alla dessa detaljer, speciellt bilarna och murgrönan tycker jag är jättefint!
 
 
 
2. Jag tycker väldit mycket om atmosfären som finns där. Den är väldigt avslappnad men samtidigt väldigt "igång" på samma gång. Inte helt säker på vad som gör det, men man verkligen njuter när man är där.
 
3. I Silverglade finns det inte så många personer i byn, vilket får byn att se ganska död ut. I Jarlaheim där emot är det inte bara många fler karaktärer, det är också många som går runt i byn, står och pratar osv.
 
 
 
4. I Jarlaheim finns det väldigt mycket växter. Det finns fullt med blommor i krukor, murgröna som klättrar över väggar osv.
 
 
 
5. Husen i Jarlaheim gillar jag starkt, de har för det första väldigt bra placering och perfekt storlek men också så mysigt, gammeldags. Skulle väldigt gärna se mer av sådana här!
 
Maffiga Jarlaheim!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback