Sluta?

Hej, var ett tag sedan?

Som ni märkt har jag inte bloggat på typ åratal och jag har fortfarande kvar min vinterdesign(efterbliven). Och helt ärligt vet jag fakitskt inte om det någonsin kommer bli så att jag börjar spela på allvar igen. Jag går fortfarande in på hemsidan på onsdagar och kollar uppdateringar ibland och jag har loggat in lite då och då för att kolla läget men "det där roliga" finns inte där längre. 

När jag började spela(våren efter att spelet skapats?) tyckte jag det var riktigt kul! Jag red runt i Moorland och gjorde uppdrag, beundrade spelarna som ibland red in i Moorland med deras fruktansvärt snygga kläder, tog mig vidare och hade almänt kul. Det fanns så många nya, bara en server(vad jag vet) och alla var bara allmänt trevliga mot allt och alla och spelet handlade bara om att få upp sin häst i level, göra uppdrag och chatta med folk. 
Men jag ska säga er att det är inte alls detsamma längre.
Nu handlar det mer om att få en bra klubb, men inte för att ha roligt och lära känna folk utan för att få bra status och bli "känd". 
Det handlar inte om att blogga för skojs skull och för att kunna uttrycka sina åsiktet utan nu handlar det om att bli känd för sin blogg, ha många läsare osv.(Det är klart att man skriver för folk och att man inte fortsätter utan läsare, men hoppas ni förstår mig i alla fall).
Jag säger inte att det är såhär för alla!↑
Jag saknar det gamla Star Stable något enormt ska ni veta. Och jag vet inte vad som hände men det är utan tvekan en förändring i det hela. 
 
Det är fortfarande ett jättebra spel som har kommit riktigt långt och jag är stolt och glad att ha varit där sedan allt var nytt och jag tycker fortfarande att det är ett mysigt spel men ibland kan man märka det här med status lite för mycket vilket förstör det lite, tyvärr.
 
Jag är jättetacksam att jag har fått ta del av detta. Jag har fått några riktigt fina personer att prata, chatta och ha kul med (några av de som jag fortfarande pratar med lite då och då). Det är jag verkligen. Och jag är tacksam för er som läst den här bloggen, ni är bäst!
 
Här kommer en bildbomb under tiden jag har spelat :) Enjoy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(gammal och obeskärd, oups..)
 
 
(denna med...)
 
 
 
 
Och med det här säger jag Hejdå. Kanske kommer jag tillbaka någon gång eller så är det här det sista. Kram till er som läst♥
 
HEJDÅ♥
 
 
 





kommer sakna din blogg och dig :\ det var länge sen vi pratade nu.... jag jag hoppas nu att vi snart kanske kan prata på fb eller något c: om du mins mig cx

mvh julia

2014-05-06 » 19:26:07

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


[url=https://torgovaya.xyz/ali]fast. Female purses . to any place[/url]
[url=https://bit.ly/2TKdfKF]very fast. Equipment for kitchen .constantly[/url]
[url=https://bit.ly/3cpTG0U]The best products. Men's shoes .constantly[/url]
[url=https://bit.ly/2TKdfKF]Unique products. The restored phones .Anytime[/url]
[url=https://bit.ly/35c29AV]very fast. Women's dresses . to anywhere in the world[/url]




@a

2021-06-15 » 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback